понеділок, 9 лютого 2009 р.

Амстердам

Влітку 2008-ого мені пощастило на протязі двох тижнів перебувати у Голандії. Країні маленькій, але напрочуд цікавій. Можна сказати, що я зміг подивитися на світ зовсім з іншої, до цього практично невідомої мені сторони.

Наступні декілька "випусків" будуть присвячені цілковито Королівству Нідерланди.

Відкриває наш обзор місто, яке прийнято вважати столицею країни - Амстердам. Для мене було великою несподіванкою взнати, що справжня адміністративна столиця - Гаага.

Амстрердам - найбільше місто Голандії і знаний центр туризму. Практично весь історичний центр міста вкривають числені канали, які будувалися мабуть з початку середньовічної епохи. Звісно більшість туристів їде сюди подивитися зовсім на інше і можливо дечого спробувати.:) Хоча починати знаймство з країною з цього міста я б не радив, бо насправді решта міст Голандії досить суттєво відрізнються. Спілкуючись з одним з корінних голандців, ми дійшли висновку - що це зовсім "інша Голандія".

Типова картина з центру Амстердаму, неподалік від кварталу "червоних ліхтарів" (фотографувати там не можна).

2 коментарі: