пʼятницю, 30 січня 2009 р.

Трохи про Суми

В місто Суми я потрапив досить випадково, завдяки одному зі своїх численних знайомих надбаних за роки мого перебування в мережі інтернет. Одразу після закінчення університету у 2005-ому, я закинув всі свої вінницькі справи і вирушив на пошуки пригод до міста, яке на 1 рік стало моїм домом.

Не зважаючи на те, що я поїхав звідти (а можливо, навіть, просто втік) не в кращому гуморі, я не шкодую про те що на рік став сумчанином. Це був цікавий досвід.

Місто Суми засноване у 1652 році козацькими переселенцями. Сучасне населення - 290 тис. жителів. В місті знаходиться одне з найбільших підприємств України - СМНВО ім. Фрунзе.

Останній раз я там був восени 2007-ого року і навіть не знаю, коли я там буду ще. Побачимо.:) На пам'ять в мене залишилась світлина, зроблена на березі річки Псел (найбільшої в області).


Немає коментарів:

Дописати коментар