середу, 28 січня 2009 р.

Трохи про Вінницю

Свої "нотатки" я хочу розпочати з міста Вінниці, в якому я народився і якому присвятив 12 років свого життя. Це місто посідає найважливіе місце в моєму житті, що тут ще сказати....

Vinnitsa is beautiful city in the central part of Ukraine..... так розпочиналася одна з англійських тем, які мене довелося колись вчити на екзамен з англійської мови. Можу сказати, що я з цим твердженням цілком згодний.:)

Місто Вінниця, що розташоване в центральній частині України, є столицею одноіменної області. Населення - приблизно 380 тис. жителів. Засноване, за історичними даними, десь у 1362 році, литовськими князями.
Серед особливостей можна виділити - вищий навчальний заклад - 4 шт., кінотеатр - 4 шт., драматургічний театр та ляльковий театр, льодовий палац - 2 шт., боулінг клуб - 2 шт., практична відстутність важкої промисловості, та береги річки Південний Буг.

І саме про Південний Буг, піде далі мова. Є таке одне особливе місце на його берегу, яке я дуже полюбляю. Саме з нього була зроблена нескінчена кількість світлин в різні часи та за різної погоди.

Навесні:

квітень 2008 Взимку:

січень 2009

2 коментарі:

  1. А ячекав-чекав, а нічого не було. Раптом вирішив подивитися - є! А гарні світлини взимку і навесні! Прикольно, що ракурс такий самий.

    ВідповістиВидалити